عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار و معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در شهرستان آزادشهر

فرماندار در جلسه هماهنگی جشنواره بهار روستا گفت: استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی و اقوام شهرستان در راستای شناخت هر چه بیشتر از قابلیت ها از اهم برنامه های اجرایی جشنواره بهار روستا می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، احمد گلچین معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی و روسای ادارات مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
حسینی فرماندار در این جلسه ضمن خوشامدگویی گفت: یکی از اهداف و چشم اندازهای شهرستان ازادشهر برگزار متنوع و متعدد جشنواره های فرهنگی و هنری برای شادابی جامعه می باشد که در این راستا در سال 97 جشن های خوبی را برگزار شد که از این حیث رتبه اول برگزاری جشنواره ها را در استان کسب کردیم و با همان برنامه و چشم انداز در صدد هستیم جشنواره های خوبی را در سال 98 هم برگزار کنیم که یکی از این برنامه ها جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در روستای مرزبن می باشد.
وی افزود: همه دستگاه های اجرایی مرتبط موظف هستند با تمام توان پای کار بیایند تا برنامه ای در خور و شان شهرستان برگزار شود.
در ادامه گلچین معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ضمن تشکر از نگاه فرهنگی فرماندار جزییات و نیازمندی های این جشنواره فرهنگی و هنری را بیان نمود و خواستار همکاری همه عوامل برای برگزاری جشنواره در تراز شهرستان و استان شد.
در پایان مسئولین با حضور در روستای مرزبن از نزدیک محل برگزاری جشنواره بهار روستا و عشایر را به طور میدانی بازدید نمودند.

برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی و هنری بهار روستا و عشایر در شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 357
  • کد خبر : 61766