عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نشست علمی و تخصصی سبک زندگی قرآنی و آسیب های اجتماعی در شهرستان آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری؛

برگزاری نشست علمی و تخصصی سبک زندگی قرآنی و آسیب های اجتماعی در شهرستان آزادشهر

نشست علمی و تخصصی سبک زندگی قرآنی و آسیب های اجتماعی با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس بانوان ادارات و بانوان علاقمند به این موضوع در محل مدرسه شاهد آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ لاری کمان معاون فرماندار گفت: شناخت سبک زندگی قرآنی و انتقال ان به نسل جوان یکی از راه های مصون ماندن خانواده ها از همه آبعاد آسیب های اجتماعی است.

وی استفاده از ظرفیت دانشگاهیان برای تبیین سبک زندگی قرانی را یکی از راه های حصول بهتر نتیجه دانست و از مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان خواستار استمرار برنامه های اینچنینی شد.

در ادامه دکتر احمدی مدرس نشست تخصصی سبک زندگی قرآنی در این کارگاه مباحثی را پیرامون نوع نگاه افراد به قرآن در زندگی روزمره و نقش قرآن بعنوان مهم ترین منبع برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه نمود.

وی افزود: احمدی با اشاره به اینکه راه مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده از سبک زندگی قرآنی است گفت:قرآن وسیله هدایت جامعه است و برای تمامی لحظات زندگی طرح و برنامه دارد و انسان را به سوی صراط مستقیم رهنمود می سازد.

گفتنی است نشست علمی تخصصی قرآنی با حضور کارشناس بانوان ادارات ،خانواده های علاقه مند به این موضوع به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه یاران قرآن و حدیث، آموزش و پرورش و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در محل سالن اجتماعات مدرسه شاهد این شهرستان برگزار شد.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 437
  • کد خبر : 61866