عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان آزادشهر سرعت می گیرد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان؛

ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان آزادشهر سرعت می گیرد

ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان آزادشهر سرعت می گیرد

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: با توجه به اهتمام مسئولین استانی و شهرستانی در اختصاص بودجه مناسب برای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری آزادشهر، امیدواریم این پروژه با سرعتی بیشتر پیشرفت و پس از سالها به اتمام برسد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "ابوالفضل رحیمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان به همراه "علیرضا ابراهیمی" نماینده مجلس شورای اسلامی و "حسین لاری کمان" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رییس و کارشناسان آبفا آزادشهر از پروژه مجتمع تصفیه خانه آب شهری آزادشهر بازدید نمودند.
لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری این پروژه را یکی از 4 پروژه ملی شهرستان آزادشهر نامید و افزود: در سال های گذشته اختصاص بودجه کمی به این پروزه را شاهد بودیم که به همین دلیل بعد از چند سال این پروژ فقط 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی اجرا و اتمام تصفیه خانه را از خواسته های به حق مردم شهرستان آزادشهر دانست و خواستار اختصاص بودجه مناسب از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان شد.
در ادامه رحیمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان قول مساعد داد با توجه به فصل توزیع اعتبارات عمرانی استان بودجه ای مناسب برای این پروژه ملی در شهرستان آزادشهر اختصاص دهد.
 

ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرستان آزادشهر سرعت می گیرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : mahboobeh
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 61867