عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان آزادشهر

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سزهای غیرمجاز شهرستان گفت: هرگونه ساخت و ساز در حريم رودخانه تخلف و با متخلفين حتما برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه ستاد جلوگیری از ساخت و سازهاي غيرمجاز شهرستان آزادشهر با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار، ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و شهرداران و روساي ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
حسینی فرماندار در این جلسه گفت: باید میزان نظارت روزانه و دقیق باشد تا ساخت و سازها خارج از حریم و غیرمجاز در همون روزهای ابتدایی شروع به کار متوقف شود تا از اسراف و هدر رفت از منابع جلوگیری شود.
وی افزود: هر گونه ساخت و ساز در روستاها با همكاري و هماهنگي دهياري و بخشداري و با نظارت بنياد مسكن انقلاب اسلامي انجام شود.
فرماندار در ادامه خطاب به شهرداران شهرستان گفت: طرح تفصيلي شهرها آزادشهر و نوده خان وز و نگين شهر بيس هرگونه فعاليت عمراني در سطح شهر مي باشد.
در ابتدای این دیدار بخشداران و شهرداران و روسای ادارات عضو گزارش اقدامات خود در ارتباط با جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان را ارائه نمودند.
 

 

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 61980