عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۷۲۶۱ واحد مسکونی سیل زده مورد ارزیابی قرار گرفته است/علاج بخشی سد وشمگیر نیازمند پیگیری های سطوح ملی است

فرماندار در دیدار با نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

۷۲۶۱ واحد مسکونی سیل زده مورد ارزیابی قرار گرفته است/علاج بخشی سد وشمگیر نیازمند پیگیری های سطوح ملی است

۷۲۶۱ واحد مسکونی سیل زده مورد ارزیابی قرار گرفته است/علاج بخشی سد وشمگیر نیازمند پیگیری های سطوح ملی است

صبح امروز پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه٬‹‹مهندس نبی هزارجریبی››نماینده مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در نخستین ساعات اولیه وقت اداری در شهرستان حضور یافت و در محل دفتر نماینده عالی دولت با‹‹امیر شیر توماج››فرماندار شهرستان آق قلا دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سیلاب اخیر٬از ارزیابی ۷۲۶۱ واحد مسکونی سیل زده خبر داد و افزود:4080 واحد مسکونی شهری و ۳۱۸۱ واحد در مناطق سیل زده روستائی مورد ارزیابی قرار گرفته که 836 واحد شهری و 1099 واحد مسکونی روستائی تائید نهایی جهت احداث منازل شهروندان قرار گرفته است.

این مقام مسئول به بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا اشاره کرد و خواستار نگاه ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همراهی با مجموعه دولت و دستگاههای اجرایی در خصوص حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای اشتغال جوانان مناطق سیل زده شد.

‹‹توماج››علاج بخشی سد وشمگیر و لایروبی رودخانه گرگانرود را در کنترل و مهار سیلاب به شهرستان آق قلا را تاثیر گذار خواند و خواستار پیگیری ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سطوح ملی جهت تخصیص اعتبارات لازم برای این مهم شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 374
  • کد خبر : 62052