عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاء بانک کشاورزی شعبه آق قلا از درجه یک به رتبه ممتاز کشوری

فرماندار و رئیس شورای بانکهای عامل خبر داد:

ارتقاء بانک کشاورزی شعبه آق قلا از درجه یک به رتبه ممتاز کشوری

ارتقاء بانک کشاورزی شعبه آق قلا از درجه یک به رتبه ممتاز کشوری

‹‹امیر شیر توماج››از ارتقاء بانک کشاورزی شعبه آق قلا از درجه یک به رتبه ممتاز کشوری خبر داد.

صبح امروز یکشنبه ۲۶ ام خرداد ماه،"محمد تقی قزل سفلی"مدیر شعب بانک کشاورزی استان با ‹‹امیر شیر توماج››فرماندار و رئیس شورای بانکهای عامل شهرستان آق قلا در محل دفتر نماینده عالی دولت دیدار کرد و نشست مشترکی در خصوص آخرین وضعیت این حوزه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در پایان این نشست مشترک در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان،با بیان مطلب فوق افزود:با تلاشهای ارزنده رئیس و پرسنل بانک کشاورزی شهر آق قلا٬این شعبه از درجه یک به رتبه ممتاز ارتقاء پیدا کرده است با توجه به اینکه در کل کشور مجموعا ۱۴ بانک کشاورزی رتبه ممتاز را دارند٬کسب این مهم از سوی رئیس و پرسنل بانک کشاورزی شهر آق قلا شایسته تقدیر است.

فرماندار شهرستان آق قلا مهمترین اولویت دولت دوازدهم را حمایت از سرمایه گذاران و توسعه اشتغالزائی پایدار بیان کرد و افزود:سرمایه گذاری بخش خصوصی تنها راه حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان منطقه است لذا حمایت همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی و بانک ها را می طلبد.

رئیس شورای بانک های عامل شهرستان آق قلا در خاتمه این گفتگو از حمایت بانک کشاورزی استان در راستای طرح های این بخش در روستاها و اشتغالزائی برای جوانان منطقه خبر داد.

ارتقاء بانک کشاورزی شعبه آق قلا از درجه یک به رتبه ممتاز کشوری

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 544
  • کد خبر : 62139