عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

به ریاست فرماندار برگزار گردید؛

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول به ریاست هدایتی کتولی فرماندار، با حضور دکتر قره خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با محوریت امور فرهنگی و ارائه گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه های سال ۹۸ با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه در محل فرمانداری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین میردیلمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عسگری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آبادکتول به ارائه گزارش اقدامات سال ۱۳۹۷ و برنامه های سال ۱۳۹۸ با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند.
 
سپس سرهنگ زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول افزود؛ بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن مصداق عینی شاخص های مدیر ارزشی و دینی از منظر امام علی علیه السلام بود.
وی ادامه داد؛ طرح "جهاد همبستگی ملی" "هر مسجد؛ یک خانه" "هر صنف؛ یک کالا" برای کمک به هم وطنان سیل زدگان پیگیری و در حال انجام است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول خاطرنشان کرد؛ قرارگاه "پیشرفت و آبادانی" در دهستان زرین گل از توابع بخش مرکزی با ۲۱ پروژه در حال انجام است که نیمی از پروژه ها افتتاح و بقیه در حال اجراست.
وی گفت؛ پروژه های ؛ آب رسانی، احداث مدرسه، احداث و بازسازی کانال و جدول و ایجاد زیرساخت های عمرانی در روستاها از جمله پروژه های در حال اجرا از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.
سرهنگ زمانی اظهار داشت؛ روژه هایی های محرومیت زدایی دارای سه ضلع "مردم"، "دستگاههای اجرایی" و "قرارگاه پیشرفت و آبادانی" است.
وی در خاتمه افزود؛ امروز سرهنگ پاسدار علی اکبر سنگدوینی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان علی آبادکتول و حجت الله باباکردی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف فعالیت خواهند نمود و از خدمات جناب آقای علی زنگانه در حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف تقدیر و تشکر دارم.
 
در ادامه جلسه کتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود؛ در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند همبستگی ملی هستیم و اکنون این موضوع در جامعه وجود دارد.
وی ادامه داد؛ وجود سردار معروفی در استان نعمت است و اقدامات سپاه پاسداران قابل تقدیر و ستایش است.
دکتر قره خانی اظهار داشت؛ شناخت بیش از ده ساله اینجانب از دکتر حق شناس استاندار حاکی از ظرفیت بالای ایشان در تسریع توسعه و عمران استان گلستان است.
وی گفت؛ سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن نشان دهنده اوج صلابت جمهوری اسلامی و هوشیاری و دوراندیشی رهبری نظام بود.
نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در پایان اظهار داشت؛ امروز مقاومت، ایستادگی، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و اتحاد رمز پیروزی در مقابله با زیاده خواهی آمریکاست.
 
سپس هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول به انتخاب نماینده عالی دولت در استان اشاره و خاطرنشان کرد؛ انتخاب شایسته دکتر حق شناس به عنوان استاندار گلستان با توجه سوابق ارزنده ایشان نقطه عطفی در پیشبرد برنامه های توسعه ای، اشتغال و عمران استان خواهد بود.
وی ادامه داد؛ گزارش عملکرد و برنامه های ادارات تبلیغات‌اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی قابل تقدیر است.
رئیس شورای هماهنگی مواد مخدر افزود؛ در هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان بیش از دویست برنامه از سوی اعضای شورا هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد؛ تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان با توجه به اینکه در آخر سال مالی قرار داریم با نهایت تلاش و کوشش در جذب باقی مانده اعتبارات عمل نمایند.
وی گفت؛ بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۸ برای توسعه و عمران در شهرستان علی آبادکتول برنامه ریزی شده است.
رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان علی آبادکتول اظهار داشت؛ اتمام پروژههای ناتمام، بازسازی نقاط آسیب دیده ناشی از خسارت سیل و عملکرد در جذب اعتبارات در سال ۹۷ مبنای تخصیص در سال ۹۸ خواهد بود.
وی گفت؛ بیش از ۲۵ کیلومتر لایروبی کانال طی ماه های اخیر توسط دستگاههای مسئول انجام شده است.
فرماندار اظهار داشت؛ "رونق تولید" فقط با شعار تحقق نخواهد شد لذا همه دستگاهها باید با تمام تلاش و به صورت جدی برای تحقق آن گام برداریم.
وی گفت؛ باتوجه به فرارسیدن فصل تعطیلات مدارس و آغاز سفرهای تابستانه، دستگاههای مسئول می بایست نهایت تلاش خود را جهت جذب گردشگر را استفاده نمایند.

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

 

برگزاری سومین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .