عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امداد فرهنگی در مناطق سیل زده با جدیت انجام شود

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله:

امداد فرهنگی در مناطق سیل زده با جدیت انجام شود

امداد فرهنگی در مناطق سیل زده با جدیت انجام شود

حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با موضوع فعالیت های فرهنگی مناطق سیل زدگان در فرمانداری شهرستان تشکیل شد؛ با بیان این سخن گفت:امداد فرهنگی در مناطق سیل زده در دستور کار مدیران و احاد جامعه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه کلاله در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با موضوع فعالیت های فرهنگی مناطق سیل زدگان و با حضور سرپرست فرمانداری کلاله و سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ با بیان این سخن گفت:سیل اخیر مشکلات عدیده ای برای برخی روستاییان عزیز بوجود اورد که علاوه بر تامین مالی؛ باید امداد فرهنگی هم در دستور کار مدیران و احاد جامعه قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصریح کرد:با توجه به ارسال کمک های خوب مردم کلاله به مناطق سیل زده؛ دفتر امام جمعه کلاله هم مبلغ ۵ میلیون تومان پول نقد و ۶ میلیون تومان هم پتو به مناطق سیل زده ارسال کرد.
کشیری همچنین گفت:علاوه بر ارسال ۷۵ کیلو گوشت از طرف استان قدس رضوی به مناطق سیل زده؛سفره افطار مهربانی هم با نذرهای مردمی در این‌مناطق پهن شد.
بیانی سرپرست فرمانداری کلاله هم در این جلسه اظهار داشت:این شورا جنبه ی عمومی دارد و باید با فراگیری همه بخش ها و موضوعات فرهنگی جامعه، طرح و برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کند.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر ایجاد روحیه نشاط و امید در مناطق سیل زده افزود:در راستای احیای روحیه امید و ایجاد نشاط در مناطق سیل زده؛ با هم فکری و هم افزایی دستگاه های مختلف فرهنگی و هنری کلاله، برنامه های خوبی مناطق سیل زده به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه شهرستان کلاله رتبه برتر کشور در جشنواره کتاب و کتابخوانی را بخود اختصاص داده و به شهر کتاب  معرفی شده است؛ افزود:در راستای فعالیت های فرهنگ کتابخوانی ؛میزان  ۱۷ میلیون کتاب از کلاله به مناطق سیل زده اق قلا ارسال شد.

سرپرست فرمانداری کلاله ظرفیت بسیج در ارتقا فرهنگ عمومی را مهم دانست و گفت:اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با هدف ایجاد نشاط در مناطق سیل زده در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد و جمع بندی اقدامات به دبیر خانه شورا ارسال گردد.

 

امداد فرهنگی در مناطق سیل زده با جدیت انجام شود

امداد فرهنگی در مناطق سیل زده با جدیت انجام شود

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 328
  • کد خبر : 62495