عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نماینده عالی دولت با خانواده شهید نیروی انتظامی شهرستان آق قلا دیدار کرد

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر:

نماینده عالی دولت با خانواده شهید نیروی انتظامی شهرستان آق قلا دیدار کرد

نماینده عالی دولت با خانواده شهید نیروی انتظامی شهرستان آق قلا دیدار کرد

نماینده عالی دولت به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر٬با خانواده شهید نیروی انتظامی شهرستان آق قلا دیدار کرد.

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر،‹‹امیر شیر توماج››فرماندار بهمراه اعضای شورای تامین و مسئولین دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا٬با خانواده شهید‹‹چوپانقلی سلاق››از شهدای نیروی انتظامی دیدار کرد و به مقام شامخ این شهید راه مبارزه با سوداگران مرگ٬ادای احترام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹امیر شیر توماج››در این دیدار٬از ایثار و شهادت به‌عنوان غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی نام برد و گفت:دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهیدان٬وظیفه‌ یکایک مسئولان و اقشار مختلف جامعه است.

فرماندار شهرستان آق قلا هدف از این دیدار را زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود:باید یاد و خاطره شهداء همواره در فضای جامعه طنین‌انداز باشد تا همه بدانیم که عزت و شرف و استقلال کشور مرهون ایثار و فداکاری چه کسانی است.

رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا٬رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان راه مبارزه با سوداگران مرگ را تحسین‌برانگیز دانست و اظهار کرد:این شهداء در راه پیشگیری از آسیب بزرگ اجتماعی و بلای خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد که موجب نابودی سرمایه انسانی کشور می‌شود،از جان خود گذشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 338
  • کد خبر : 62538