عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرونده متقاضیان احداث واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر بررسی شد

با حضور فرماندار و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری؛

پرونده متقاضیان احداث واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر بررسی شد

پرونده متقاضیان احداث واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر بررسی شد

در جلسه ای با حضور "سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر و "عباس اغنامی" مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، پروند متقاضیان احداث واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر و ناحیه صنعتی آقچلی بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار گفت: سرمایه گذار مولد در شهرستان آزادشهر یکی از 3 اولویت مهم در راستای توسعه این شهرستان است و همه مجموعه مدیریت و روسای ادارات و کارشناسان آنها در راستای اجرایی کردن این مهم در سال 98 اهتمام و تلاش لازم را انجام خواهند داد.

وی احیا واحدهای راکد را بخشی از فعالیت های حوزه اقتصادی شهرستان دانست و افزود: با پیگیری های انجام گرفته و تعامل دو طرفه مدیران بانک ها و مدیران واحدهای صنعتی راکد توانستیم بخشی از آنها را وارد مدار تولید کنیم که کمکی خوبی به ارتقا درصد اشتغال شهرستان داشته است.

در ادامه اغنامی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم ضمن تشکر و تلاش های فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان آزادشهر گفت: برنامه های خوبی از سوی فرماندار برای رشد و توسعه این شهرستان ارائه شده است که امیدواریم با تعامل انجام شده بین مدیران استان و شهرستان آزادشهر بتوانیم این برنامه ها را اجرایی کنیم.

در ادامه فرماندار و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری از چند واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.


پرونده متقاضیان احداث واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر بررسی شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 389
  • کد خبر : 62617