عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهپیمایی 22 بهمن در کلاله تجلی وحدت اقوام و پیروان مذاهب بود


راهپیمایی 22 بهمن در کلاله تجلی وحدت اقوام و پیروان مذاهب بود

راهپیمایی 22 بهمن در کلاله تجلی وحدت اقوام و پیروان مذاهب بود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله مردم شهرستان کلاله با حضور گسترده و با نشاط خود، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با سردادن شعارهای انقلابی گرامی داشتند و باردیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.
امروز مردم شهیدپرور شهر کلاله و فراغی از زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان، علما و روحانیون، کسبه و بازاریان، دانشجو و دانش آموز، کشاورز و کارگر، کارمند و دیگر اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم سه رنگ چمهوری اسلامی و تصاویری از امام (ره) ، رهبری انقلاب و پلاکاردهای مختلف، همچون سیلی خروشان به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه دادند.
مردم انقلابی شهرستان کلاله با سردادن شعارهای انقلابی همچون 'الله اکبر خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام راحل به نمایش گذاشتند.
در راهپیمایی 22 بهمن امسال اقوام مختلف ساکن درشهر کلاله و شهر فراغی بخش پیشکمر با لباس های محلی ضمن نمایش در آوردن وحدت و انسجام ملی، نمایشی زیبا از آداب و رسوم و هنر اقوام این سرزمین را به نمایش گذاشتند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1350
  • کد خبر : 6262