عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خلق حماسه سیاسی،نیازمند همفکری و تعامل هیات های اجرایی٬نظارت و بازرسی است‎

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

خلق حماسه سیاسی،نیازمند همفکری و تعامل هیات های اجرایی٬نظارت و بازرسی است‎

خلق حماسه سیاسی،نیازمند همفکری و تعامل هیات های اجرایی٬نظارت و بازرسی است‎

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:برگزاری انتخاباتی باشکوه،حماسی و دشمن شکن٬نیازمند تعامل و همدلی همه عوامل اجرایی٬نظارت و بازرسی در راستای زمینه سازی برای خلق یک حماسه سیاسی است.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا٬‹‹امیر شیر توماج››در دیدار با رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان٬اظهار کرد:هرچه همکاری،تعامل و همراهی هیات نظارت و اجرایی در انتخابات بیشتر و نزدیکتر باشد،زمینه و فضای بهتری برای حضور گسترده و با بصیرت مردم در پای صندوق های رای فراهم می شود.

فرماندار شهرستان آق قلا بر شفافیت انتخابات در اذهان مردم،قانونمند حرکت کردن مجریان انتخابات،حق الناس داشتن رأی مردم و انتخاباتی در چهارچوب قانون،ایجاد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی،افزایش مشارکت گسترده آحاد مردم و رعایت راهبردهای مقام معظم رهبری و سیاستهای عالی دولت‹‹تدبیر و امید››تأکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا در خاتمه سخنان٬گفت:اعضای هیأت اجرایی شهرستان در چهارچوب قانون با اعضای هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم افزایی و تعامل در کنار هم کارها رو پیش می برند تا بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری شاهد برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم و حضور پرشور آنان در پای صندوق های رای باشیم.

لازم به ذکر است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 362
  • کد خبر : 62844