عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت شورای برنامه ریزی امسال اتمام پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته می باشد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛

اولویت شورای برنامه ریزی امسال اتمام پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته می باشد

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آزادشهر در دیدار رییس و کارشناسان جهادکشاورزی شهرستان گفت: بر اساس تعیین اولویت ها در سال اری اولویت تخصیص اعتبارات عمرانی مربوط به پروژه های نیمه تمام سال های گذشته می باشد که درصد پیشرفت فیزیکی بیشتری داشته اند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سیدعبدالله حسینی مدیر به همراه مسوول طرح و برنامه، سرپرست و کارشناس اداره فنی و زیربنایی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آزادشهر با حمیدرضا ملک‌حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دیدار و در ارتباط با برنامه‌ریزی پروژه‌های پیشنهادی سال ۹۸ و طرح پروژه‌های تأیید شده در کمیته‌ی برنامه‌ریزی گفتگو کردند.
ملک حسینی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده مجموعه جهادکشاورزی شهرستان گفت: اتمام ساختمان اداری جهادکشاورزی، پروژه احیا و مرمت آب بندان ها و جاده بین مزارع از اهم اقدامات قابل طرح در شورای برنامه ریزی شهرستان برای تخصیص اعتبار مورد نیاز می باشد.
معاون فرماندار در ادامه بر اتمام پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزی در سال 98 تاکید و گفت: اولویت تخصیص اعتبار در سال جاری به پروژه هایی است که در سال چاری به اتمام می رسد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 397
  • کد خبر : 62923