عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح طرح بانویار در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و فارسیان شهرستان آزادشهر

با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، بخشدار چشمه ساران و جمعی از روسای ادارات مرتبط؛

افتتاح طرح بانویار در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و فارسیان شهرستان آزادشهر

افتتاح طرح بانویار در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و فارسیان شهرستان آزادشهر

طرح بانو یار با حضور حسین لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، محمدرضا جفایی بخشدار چشمه ساران، طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از روسای ادارات شهرستان آزادشهر در در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و روستای توریستی فارسیان افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حسین لاری کمان در این جلسه افزود: با توجه به اهمیت توانمند سازی بانوان جامعه در زمینه های مختلف و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها ، طرح بانویار در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و روستای توریستی فارسیان شهرستان آزادشهر افتتاح شد.

لاری کمان ادامه داد: طرح «بانو یار» جهت شناسایی بانوان و دختران تحصیل کرده روستایی با هدف توانمند سازی بانوان و فراهم کردن شغل مناسب با حمایت سازمان های مردم نهاد  اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح ادارات شهرستان آزادشهر همراه با فرمانداری و بخشداری در محدوده اختیارات خود برای توانمند سازی بانوان روستاها اقدام می نمایند .

در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر در پایان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر در نظر دارد با شناسایی بانوان و دختران تحصیل کرده روستایی و حمایت از این بانوان در راستای تاسیس موسسات قرآنی، برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری و ...  در روستاها اقدام نماید.

 

افتتاح طرح بانویار در سه روستای رودبار، خوش ییلاق و فارسیان شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 268
  • کد خبر : 63141