عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولویت اختصاص بودجه به پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

اولویت اختصاص بودجه به پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است

 

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه بررسی پروژه های عمرانی گفت: با توجه به مشکلات کمبود بودجه و ضرورت استفاده درست و منطقی از اعتبارات در اختیار، اولویت اختصاص بودجه در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه های عمرانی با پیشرفت 70 درصد است تا بتوانیم تا پایان امسال آنها را به اتمام برسانیم.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر برای اولویت بندی اختصاص بودجه گفت: پروژه های عمرانی زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که با تزریق اندک اعتبار به اتمام می رسد و پرونده این پروژه بسته خواهد شد که انشالله امسال با اختصاص اعتبار مورد نیاز بتوانیم این پروژه ها را تا قبل از پایان سال به اتمام برسانبم.
وی افزود: با توجه به میزان اعتبارات شهرستان و همچنین شرایط کشور و ضرورت پیاده سازی اصول اقتصاد مقاومتی ضروری است که در توزیع بودجع حساسیت بیشتری به خرج داده و از طرفی هم سعی کنیم همه اعتبار مصوب برای شهرستان را در پروژه های مختلف را جذب کنیم.
در ادامه معاونین فرماندار، بخشداران، کارشناسان اداری و مالی، برنامه ریزی و عمرانی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان ارائه نمودند.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 324
  • کد خبر : 63145