عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار شهرستان آق قلا با حضور در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

سه شنبه هفته جاری به همراه سرپرست شهرداری:

فرماندار شهرستان آق قلا با حضور در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

فرماندار شهرستان آق قلا با حضور در مرکز سامد،پاسخگوی شهروندان خواهد بود

‹‹امیر شیر توماج››فرماندار شهرستان آق قلا به همراه"نورمحمد صحنه"سرپرست شهرداری آق قلا،روز سه شنبه ۲۵ تیر ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در مرکز سامد شهر گرگان،آماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات آنان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در گفتگوی اختصاصی صبح امروز یکشنبه ۲۳ ام تیر ماه با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان،ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین از طریق مرکز سامد را تبلور عینی مردمی بودن دولت"تدبیر و امید"دانست و افزود:راه اندازی مرکز سامد زمینه و بستری را فراهم کرده است تا شهروندان،مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مسئولین در میان بگذارند.

فرماندار شهرستان آق قلا٬فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولان را یکی از اهداف نظام مقدس اسلامی دانست و گفت:بنای اصلی کار دولت دوازدهم،خدمت صادقانه به مردم است و این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولین ارتباط مستقیم داشته باشند.

‹‹توماج››در خاتمه ی این گفتگو،تصریح کرد:آشنایی با مسائل و مشکلات جامعه می تواند مدیران را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمات رسانی بیشتر مردم استفاده شود.

مردم عزیز شهرستان آق قلا می توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ داخلی ۲ به صورت مستقیم با"امیر شیر توماج"فرماندار شهرستان آق قلا ارتباط برقرار نمایند و موضوعات مرتبط با حوزه شهرستان را مطرح نمایند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 63205