عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محدوده اجرای طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس افزایش می یابد

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس

محدوده اجرای طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس افزایش می یابد

محدوده اجرای طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس افزایش می یابد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت اجرای مطلوب طرح ملی شهید شوشتری گفت: این طرح در مناطق و محلات حاشیه ای و آسیب پذیر گنبدکاووس شامل اسلام آباد، سیدآباد، بدلجه و مدرسی در حال اجراست و دو محله گدم آباد و چای بویین نیز قرار است به مناطق تحت پوشش طرح اضافه شود.

مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس تاکید کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم با روحیه جهادی به مردم مناطق مورد نظر در این طرح خدمات رسانی کرده و با هدف شناسایی آسیب ها از این دو محله جدید بازدید میدانی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ملی، مورد تاکید مقامات کشوری و استانی بوده و به عنوان یکی از اولویت های کاری ادارات و نهادهای خدمات رسان شهرستان، همه دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه گزارشات خود به دبیرخانه شهرستانی این طرح هستند.
به گفته وی، در کنار اقدامات عمرانی در اجرای طرح شهید شوشتری باید حتماً فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم در اولویت قرار گیرد چرا که مهمترین شاخص اجرای این طرح، مشارکت مردم است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: با توجه به وجود آسیب های اجتماعی در مناطق تحت پوشش طرح شهید شوشتری، وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اجرای اقدامات پیشگیرانه است.
وی افزود: هدف از اجرای طرح شهید شوشتری که بیشتر در مناطق و محلات آسیب پذیر و کمتر توسعه یافته شهرها اجرا می شود، توانمندسازی جوامع محلی با ارائه خدمات متناسب و نیز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این نقاط است.
کریمی اظهار داشت: مستندسازی اقدامات و فعالیت های مرتبط با سیل اخیر گنبدکاووس توسط تمام دستگاه های اجرایی، مردم و نهادهای نظامی و انتظامی برای ارائه به حوزه های مرتبط در سطح ملی باید مورد توجه قرار گیرد.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال با توجه به وقوع سیل در مناطق تحت پوشش طرح شهید شوشتری در شهرستان، اولویت سپاه کمک به سیل زدگان بوده است.
سرهنگ سید یحیی قاضوی افزود: هنوز گزارشات دستگاه های اجرایی به سپاه به عنوان دبیرخانه اجرای طرح شهید شوشتری در شهرستان برای جمع بندی ارائه نشده که در خواست داریم در این رابطه همکاری بیشتری انجام شود.
وی توزیع دو هزار سبد کالا، ۱۵ هزار وعده غذای گرم و ۶ هزار دست پوشاک در کنار کفش، لوازم خانگی و چادر مورد نیاز سیل زدگان را از جمله اقدامات سپاه در مناطق تحت پوشش طرح شهید شوشتری در گنبد اعلام کرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 63384