عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی در شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه کارگروه تخصصی زلزله و مخاطرات طبیعی در شهرستان آزادشهر

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله گفت: با توجه به رانش های متعدد در روستاهای مختلف بخش چشمه ساران و محورهای مواصلاتی شهرستان تهیه طرح مطالعاتی جامع مقابله با زلزله و رانش باید در دستور کار ادارات مربوطه باشد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ برگزاري جلسه كارگروه تخصصي مخاطرات زلزله، لغزش لايه هاي زمين، ابنيه و ساختمان و شهرسازي با حضور "سید رسول حسيني" فرماندار، حمیدرضا ملك حسيني معاون فرماندار برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و ساير اعضاي كارگروه و با دبيري اداره راه و شهرسازي شهرستان با محوريت بررسي آخرين وضعيت از رانش و لغزش در  حوزه هاي مسكن روستايي و شهري، معابر، محورهاي مواصلاتي و عرصه هاي منابع طبيعي متأثر از بارندگي هاي اخير در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حسینی فرماندار رانش های اخیر را بسیار گسترده و خطرناک توصیف کرد و افزود: با توجه به گستردگی رانش ها و حجم خساراتی که به بار آرده است و سببمسدودی متعدد جاده بین المللی آزادشهر به شاهرود شده است نیاز است با یک عزم هماهنگی و پا کار آمدن همه توان شهرستان و استان نسبت به طرح کارشناسی مطالعه و جلوگیری از افزایش این رانش ها اقدامی موثر کرد.

در ابتدای این جلسه امان محمد باشقره رییس اداره راه و شهرسازی گزارشی از میزان اقداات انجام شده ، مطالعات انجام شده را ارائه نمود.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 63422