عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی شهر دوزین و روستاهای اطراف از بستر فیبر نوری


بهره مندی شهر دوزین و روستاهای اطراف از بستر فیبر نوری

بهره مندی شهر دوزین و روستاهای اطراف از بستر فیبر نوری

مراسم کلنگ زنی عملیات اجرای فیبرنوری شهر دوزین با حضور فرماندار شهرستان مینودشت و سایر مسئولان شهرستانی و استانی و ائمه جمعه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت سید رضا طباطبایی فرماندار مینودشت گفت :این پروژه بطول ۲۸ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال توسط مخابرات منطقه گلستان اجرا خواهد شد و با اجرای آن کلیه خدمات ارتباطی با سرعت و کیفیت بسیار خوب روی بستر فیبرنوری ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است هم اکنون ارتباطات شهر دوزین و روستاهای اطراف از طریق سیستم های انتقال رادیویی انجام می شود که بدلیل کوهستانی و صعب العبور بودن بویژه در ایام زمستان دچار قطعی های طولانی مدت بوده و بویژه در انتهای سال ۹۷ که در استان شاهد سیل و طوفان و برف و کولاک شدید بودیم ارتباطات شهر دوزین و روستاهای بخش کوهسارات چندین روز قطع بود که انشاءالله با اجرای این پروژه شاهد پایداری ارتباطات در همه ایام سال خواهیم بود. همچنین با اجرای این پروژه ظرفیت پهنای باند بمنظور ارائه سرویس اینترنت پرسرعت افزایش می یابد.
در ادامه مراسم همچنین مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام خبر فوق اظهار نمودند : بدستور وزیر محترم ارتباطات و از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهر دوزین و روستاهای اطراف به شبکه فیبرنوری متصل می شوند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 460
  • کد خبر : 63508