عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات و نیازمندی معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر بررسی و پیگیری شد

با حضور فرماندار و مدیرعامل معدن زمستان یورت؛

مشکلات و نیازمندی معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر بررسی و پیگیری شد

مشکلات و نیازمندی معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر بررسی و پیگیری شد

ظهر امروز پنج شنبه 10 مردادماه، "سید رسول حسینی" فرماندار در جلسه ای با حضور لاری کمان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و مهندس نصیری مدیرعامل معدن زمستان یورت نیازمندی ها و مشکلات این معدن استراتژیک شهرستان را بررسی و پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در این دیدار گفت: ایمنی معدن و پرداخت حقوق دستمزد دو چالش مهم و اساسی در حوزه معاون شهرستان است که در این رابطه هیچ گونه اهمال و سستی از سوی هر یک از مسئولین و پیمانکاران مورد پذیرش نیست.

وی افزود: معدن زمستان یورت به جهت اتفاقاتی که در گذشته افتاده در سطح ملی شناخته شده است و جای هیچ گونه اشتباهی در مباحث ایمنی معدن و استخراج ذغال وجود ندارد و هم سرپرستان و هم کارگران باید با رعایت همه الزامات ایمنی کار و فعالیت خود را شروع کنند.

حسینی پرداخت حقوق و دستمزد را از مباحث کلیدی در راستای رفع نیاز کارگران و افزایش روحیه امید و نشاط در آنها نامید و از به روز رسانی پرداختی ها در حوزه معادن و کاهش مطالبات گذشته کارگران تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مهندس نصیری گزارشی از نیازمندی ها و مشکلات کوجود در حوزه معدن زمستان یورت را ارائه و خواستار پشتیبانی و حمایت مجموعه دولت در شهرستان و استان از حوزه معاون در بخش چشمه ساران شد.




ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 347
  • کد خبر : 63963