عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان کلاله برگزار شد

با ریاست فرماندار کلاله:

جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با ریاست بیانی فرماندار کلاله و با حضور اعضاء جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در این جلسه با تأکید بر ضرورت همکاری ادارات شهرستان برای رفع مشکلات بهداشتی و تقویت سلامت عمومی اظهار داشت: با برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح واصولی می توان، از بسیاری از عواملی که سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازند پیشگیری کرد.
فرماندار کلاله باتوجه به فرارسیدن عید سعید قربان از کارشناسان مرکز بهداشت خواستار شد:نسبت به مراکز فروش دام زنده، عرضه مواد غذایی و کارگاهای تولید شیرینی و.. نظارت مستمر داشته باشند.
فرماندار کلاله همچنین ضمن انتقاد از وجود اماکن فروش مرغ زنده و کشتار آن در همان محل در سطح شهرستان؛ گفت:با توجه به ممنوع بودن فروش مرغ زنده؛ بازدید هایی توسط ادارات مربوط از مراکز فروش صورت گیرد و تذکرات لازم به آنان داده شود.
بیانی با اشاره به انتقادات متعدد مردم از حضورسگ های ولگرد در مناطق مختلف شهر هم اظهار داشت: شهرداری و ادارات ذیربط نسبت به رفع این مشکل راهکارهای جدیدی ارائه داده و از اقدامات دیگر استان ها الگو و راهکار تاثیرگذار را دریافت نمایند.
شهردار کلاله هم در این جلسه از رفع برخی نواقص کشتارگاه شهرستان خبر داد و گفت:با تعمیر بخش های مختلف کشتارگاه دام، نواقص بهداشتی و معایب آن تا حد زیادی مرتفع شده، که به محض خرید سردخانه و نصب آن، کشتارگاه شروع به فعالیت می کند.
دکتر کلوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم در خصوص پیگیری مصوبات قبلی کارگروه که شامل کشتارگاه دام کلاله، گزارش سوانح وحوادث، طرح ملی کنترل فشارخون مطالبی را بیان کرد.

جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان کلاله برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 361
  • کد خبر : 64229