عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل و قدردانی فرماندار از خانواده خبرنگاران شهرستان آزادشهر

به مناسبت هفته تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه؛

تجلیل و قدردانی فرماندار از خانواده خبرنگاران شهرستان آزادشهر

تجلیل و قدردانی فرماندار از خانواده خبرنگاران شهرستان آزادشهر
به مناسبت هفته خبرنگاران، عصر امروز شنبه 19 مردادماه، "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش با حضور در منازل برخی از خبرنگاران به صورت حضوری از مجموعه تلاش ها و مجاهدت خانواده خبرنگاران با اهدای هدیه ای تجلیلی و قدردانی کردند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی افزود: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی از اصول اساسی مردم داری دینی می باشد و که سبب افزایش تلاش ها و عملکرد مدیران و مسئولان می شود.
وس افزود: بنده به شخصه ارتباط بسیار نزدیک و حسنه ای با همه خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی و فعالان فضای مجازی دارم و وجود این دوستان و دغدغه های به جا آنان را در راستای توسعه شهرستان مفید و موثر می دانم.
در ادامه حسینی فرماندار همراهی خانواده خبرنگاران را با انها با توجه به سختی کار و مشقت های حرفه خبرنگاری قابل ارج دانست و با اهدای لوح تقدیری از مجموعه تلاش ها و همراهی خانواده خبرنگاران تجلیل و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است در این آیین از خانواده علی اصغر جفایی نوده خبرنگار صدا و سیمای و روح الله میرزایی خبرنگار خبرگزاری ایسنا در شهرستان آزادشهر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 373
  • کد خبر : 64282