عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر بهترین عملکرد دانش آموزان را در کنکور سراسری کسب کرد

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

شهرستان آزادشهر بهترین عملکرد دانش آموزان را در کنکور سراسری کسب کرد

شهرستان آزادشهر بهترین عملکرد دانش آموزان را در کنکور سراسری کسب کرد

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: کسب 13 رتبه زیر 1000 در مجموعه دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری باعث شد شهرستان آزادشهر در مقایسه با دیگر شهرستان های استان از لحاظ آماری بهترین نتیجه را در کنکور سراسری کسب نماید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز سه شنبه 22 مردادماه، "سید رسول حسینی" فرماندار در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان در ارتباط با نتایج کسب شده در کنکور سراسری گفت: امسال 6 پسر و 7 دختر دانش آموز از مدارس نمونه دولتی امام حسین (ع) ، دخترانه مکتب الزهرا(ع) ، تیزهوشان دخترانه فرزانگان ، دبیرستان پسرانه شاهد و دبیرستان دخترانه حضرت زینب (ع) و در کل 13 دانش اموز از شهرستان آزادشهر حائز رتبه های 3 رقمی و زیر 1000 شدند.
وی افزود: از این تعداد دو دانش آموزان حائز رتبه های ممتاز دو رقمی شدند که خانم نادیا رجبلو رتبه 24 رشته تجربی و آقای علی رجبلو رتبه 49 رشته علون انسانی را کسب نمودند که از لحاظ نتیجه شهرستان آزادشهر 2 برابر سال قبل رشد داشته است.
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان ممتاز این شهرستان از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از این دانش آموزان به همراه خانواده های آنان در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 64372