عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن باشکوه قربان تا غدیر در پارک زیتون شهرستان آزادشهر


برگزاری جشن باشکوه قربان تا غدیر در پارک زیتون شهرستان آزادشهر

 

شامگاه  جمعه 25 حردادماه، جشن با شکوه اعیاد قربان تا غدیر با همکاری فرمانداری و شهرداری آزادشهر و با حضور "حسین لاری کمان" معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، "علیرضا ابراهیمی" نماینده مجلس شورای اسلامی، "صفرعلی برزمینی" مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و حضور باشکوه و پرشور مردم شهرستان آزادشهر در محل پارک زیتون این شهر برگزار شد.

 به گزارش رواط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ لاری کمان معاون فرماندار در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: اعیاد قربان و غدیر از بزرگترین و با اهمیت ترین اعیاد مسلمین است و نیاز است ایت اعیاد هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود.

وی از رویکرد جدید شهرستان در مسائل اجتماعی خبر داد و گفت: در رویکرد جدید مدیریت شهرستان آزادشهر هر ماه یک مراسم بزرگ در حوزه فرهنگی و اجتماعی از قبیل جشن های بزرگ مذهبی، کوهوردی و طبیعت گردی، پیاده روی خانوادگی و ... برگزار در در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط در سطح مردم فعالیت های خوبی در یک سال گذشته انجام ور در سال جاری نیز برگزار خواهد شد.

در این مراسم کنسرت فرهنمند بهاردوست از خوانندگان مطرح آزادشهر برگزار و و برنامه شاد و طنز توسط کمدین مطرح شمال کشور حشمت تهرونی برگزار شد.


از نکات قابل توجه این مراسم حضور پرشور و چشمگیر مردم در محل پارک زیتون آزادشهر و استقبال خانواده های این شهرستان از این مراسم شاد و مفرح بود.


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 344
  • کد خبر : 64498