عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا بررسی شد

با حضور فرماندار و مجمع خیرین شهرستان:

مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا بررسی شد

مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا بررسی شد

با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار،مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه پیام نور به نقش و اهمیت دانشگاه در توسعه شهرستان اشاره کرد و گفت:دانشگاه از دو جهت به لحاظ تامین نیروی انسانی کارآمد یا افزایش کارایی و بهره‌وری افراد و همچنین گسترش مرزهای دانش و فن و پیش بردن تکنولوژی در توسعه اقتصادی شهرستان موثر است.

فرماندار شهرستان آق قلا افزود:جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که به دانشگاه توجه کند زیرا دانشگاه محلی است که در آن افکار و اندیشه‌ای جدید،دانش و معرفت،تکنولوژی متحول و فرهنگی خلاق و پویا بپروراند.

وی در خصوص مشکلات فیزیکی دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا بیان کرد:استیجاری بودن مکان فعلی دانشگاه و نبود فضای مناسب اداری و آموزشی از مهمترین مشکلات و دغدغه مسئولین شهرستان در خصوص دانشگاه پیام نور است.

"توماج"ظرفیت خیرین شهرستان آق قلا و مشارکت آنها در حوزه های سلامت،عمران و مدرسه سازی را مثال زدنی دانست و اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین شهرستان نسبت به استقرار دانشگاه پیام نور در فضای مناسب آموزشی و همچنین همکاری در خصوص احداث ساختمان این دانشگاه گام های موثری برداشته شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 64567