عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

فرماندار ترکمن در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی:

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

 فرماندار شهرستان ترکمن در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان ما سفیران انقلاب بودند، حتی در زمان اسارت هم ارزش های اسلام را تبلیغ می کردند و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب متحمل شکنجه های زیادی می شدند و در این راه شهید هم شدند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار صبح امروز دوشنبه 28 مرداد در مراسمی که با حضور ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار کرد: ایام، ایام مبارکی است و بازگشت آزادگان برای ما افتخاری بزرگ است و ما امروز هر چه داریم به حرمت خون شهیدان و آزادگان ماست و این مملکت بعد از ۴۰ سال با افتخار و غرور، استمرار انقلاب خود را دنبال می کند.
وی افزود: ما برای هر پست و میز مدیریتی به اندازه تعداد شهدای کربلا شهید دادیم، بنابراین مدیران ما باید قدر وقت و مسئولیت خود را بدانند که چقدر ارزشمند است و قدر خون شهیدان و آزادگان را بدانند و در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: امروز افتخار مملکت ما، به حضور آزادگان ماست و با غرور اعلام می کنیم یکی از قدرت های منطقه هستیم که استکبار بر روی آن حساب باز کرده است.
هیوه چی گفت: در طول ۴۰ سال شاهد ترفند ها، شیطنت ها و برنامه ریزی های مختلف دشمن برای فروپاشی انقلاب بودیم و کشورهای مختلف متحد شدند تا انقلاب و نظام ما را سرنگون کنند اما موفق نشدند.
وی اظهار کرد: از سال ۹۶ شاهد برنامه های مختلف دشمن از طریق فراخوان های متعدد برای اقشار مختلف مردم بودیم که به مردم القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و مردم را بشورانند در حالی که مردم ما کسانی هستند که برای انقلابشان خون و جان می دهند، اسیر می دهند و این حرکت ها و شیطنت ها هیچ تاثیری بر روی مردم نداشت و نخواهد داشت.
فرماندار تصریح کرد: امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمن هستیم که تلاش کردند فروپاشی اقتصادی را در مملکت دنبال کنند و فروش نفت ما را به صفر برسانند، اما به هدف خود نرسیدند.
وی افزود: امروز یکی از افتخارات ماست که کشتی گریس ۱ ما پس از توقیف شدن، بلافاصله آزاد شد امریکا به دنبال صاحب شدن نفت های این کشتی بود اگر امروز دشمن موفق نشد به همت آزادگان ماست.
وی اظهار کرد: امروز الحمدلله با مدیریت عالی نظام جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری از سال های دور دیدند و برنامه های اقتصاد مقاومتی را تنظیم کردند امسال ثمره آن ها را می بینیم با وجودی که استکبار دنبال فروپاشی اقتصادی بود، ۱۱ونیم میلیارد دلار صادرات، ۱۰ونیم میلیارد دلار واردات و قریب به یک و نیم میلیارد دلار تراز مثبت اقتصادی کشور است و شاخص بورس ما نیز ۳۹درصد افزایش داشت و این یعنی اقتصاد مقاومتی کار خود را کرده است.
فرماندار افزود: دولت همه ترفندهای استکبار را دیده و ۲۵ قلم کالا را با ارز ۴۲۰۰ تومانی پشتیبانی کرد هرچند در بخش توزیع مشکلاتی برای مردم وجود داشت اما شاخص های کلان اقتصادی نشان از شکست برنامه های دشمن در رسیدن به هدف فروپاشی اقتصادی نظام ماست.

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

 

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

 

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

 

آزادگان ما سفیران انقلاب بودند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .