عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهار هزار و 560 پرونده شهروندان مناطق سیل زده به بانک های عامل معرفی شده اند

فرماندار در سیزدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا:

چهار هزار و 560 پرونده شهروندان مناطق سیل زده به بانک های عامل معرفی شده اند

چهار هزار و 560 پرونده شهروندان مناطق سیل زده به بانک های عامل معرفی شده اند

"امیر شیر توماج"از معرفی چهار هزار و 560 پرونده شهروندان شهرستان آق قلا به بانک های های عامل جهت برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،عصر امروز دوشنبه 28 ام مرداد ماه ٬سیزدهمین جلسه ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا به ریاست"امیر شیر توماج"فرماندار و با حضور مدیران ادارات٬نهادها و کارشناسان دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"امیر شیر توماج"در این جلسه از ارزیابی ۷ هزار و 893 واحد مسکونی سیل زده تاکنون خبر داد و افزود:۴ هزار و 191 واحد مسکونی شهری و ۳ هزار و 702 واحد در مناطق سیل زده روستائی مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گرفته اند که دو هزار 891 واحد احداثی و چهار هزار و 465 واحد تعمیری،تائید نهایی شده اند.

فرماندار شهرستان آق قلا از معرفی چهار هزار  و 560 پرونده شهروندان مناطق سیل زده جهت برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل خبر داد و افزود:یکهزار و 90 پرونده احداثی٬دو هزار و 214 واحد مسکونی تعمیری و یکهزار و 256 پرونده متقاضیان معیشتی به بانک های عامل جهت بهره مندی از تسهیلات و کم های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده معرفی شده اند.

رئیس ستاد بازسازی و نوسازی شهرستان آق قلا خواستار تسریع در پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات شهروندان سیل زده از مدیران بانک های عامل شد و از انعقاد قرار داد سه هزار و 199 پرونده تا کنون خبر داد و گفت:یکهزار و 689 پرونده تعمیری،709 واحد مسکونی احداثی و 801 پرونده معیشتی متقاضیان مناطق سیل زده شهرستان آق قلا موفق به انعقاد قرار داد در بانک های عامل شده و از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت استفاده نموده اند.

چهار هزار و 560 پرونده شهروندان مناطق سیل زده به بانک های عامل معرفی شده اند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 429
  • کد خبر : 64600