عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه تنظیم بازار شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست معاون عمرانی فرماندار؛

جلسه تنظیم بازار شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه تنظیم بازار شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه هماهنگی و تنظیم بازار شهرستان گالیکش به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، سیدغلامرضا قاضوی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان پیش‌ازظهر دوشنبه (۲۸مرداد) در این جلسه اظهار کرد: در تهیه اقلام ضروری و کالاهای اساسی، افزایش رضایتمندی مردم و شهروندان باید بطور دقیق و جدی در دستور کار قرار گیرد.

معاون فرماندار گفت: مهمترین انتظار و خواسته مردم، کنترل و نظارت درست بر نحوه تهیه و توزیع کالا و اقلام موردنیاز بمنظور دسترسی آسان و مطابق با مصوبات دستگاه‌های متولی امر است، لذا همه مدیران و کارشناسان مربوطه موظفند در چهارچوب قوانین و مقررات و حصول رضایت آحاد مردم و جامعه هدف تلاش نمایند.

وی با اشاره به غیرقابل پذیرش بودن افزایش قیمت برخی از کالاهای پرمصرف بدون دلیل منطقی، افزود: قطعا افزایش قیمت‌ها متاثر از زیاده‌خواهی‌ها، مباحث روحی و عدم نظارت‌ کامل و ناکافی بودن برخوردهای قانونی و جرائم است.

قاضوی مشکل اساسی در فرآیند تولید و عرضه کالا را ناشی از عدم توجه کافی به سودجویی‌های بینابین در این چرخه و وقفه در رسیدن کالا به مصرف کننده اصلی دانست و خاطرنشان کرد: کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از نوسان در بازار با اعلام نرخ هر کالا از طریق سامانه ویژه قیمت کالا میسر خواهد شد.

جلسه تنظیم بازار شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه تنظیم بازار شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 326
  • کد خبر : 64605