عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و نشست مشترک فرماندار شهرستان ورامین با فرماندار شهرستان آزادشهر

به منظور توسعه روابط همه جانبه در بخش های مختلف؛

دیدار و نشست مشترک فرماندار شهرستان ورامین با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار و نشست مشترک فرماندار شهرستان ورامین با فرماندار شهرستان آزادشهر

صبح امروز چهارشنبه 30 مردادماه؛ حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و هیات همراه با حضور در فرمانداری آزادشهر با سید رسول حسینی فرماندار دیدار و در ارتباط با فرصت ها و ظرفیت های همکاری مشترک در بخش های مختلف گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این دیدار حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی و تبریک عید سعید غدیرخم گفت: حوزه همکاری دو شهرستان بسیار وسیع می باشد و  امیدوارم با یک برنامه ریزی صحیح بتوانیم در راستای توسعه دو شهرستان گام برداریم.
حسینی خاطر نشان کرد: شهرستان ورامین با توجه به وجود و حضور صنایع بزرگ و مادر می تواند الگویی برای توسعه صنعتی شهرستان آزادشهر باشد.
فرماندار آزادشهر وجود ظرفیت های مختلف گردشگری را یکی از فرصت های قابل ارایه شهرستان آزادشهر دانست و افزود: آمادگی داریم میزبانی شایسته برای اعضای شورای اداری و همه صنعتگران و تولیدکنندگان مختلف باشد.
در ادامه این دیدار حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین ضمن تشکر از نگاه مساعد و خوشبینانه به همکاری های مشترک از سوی فرمانداری آزادشهر، اعلام آمادگی نمود در ارتباط با مباحث مشترك، پيگيري هاي دو جانبه، تعاملات شهرستاني و جذب سرمايه گذار همکاری و تعامل نزدیک داشته باشند.
 

دیدار و نشست مشترک فرماندار شهرستان ورامین با فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 387
  • کد خبر : 64652