عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و بهره برداری از یک دامداری صنعتی با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهر و مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان؛

افتتاح و بهره برداری از یک دامداری صنعتی با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در آزادشهر

 صبح امروز پنج شنبه 7  شهریورماه و به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی دولت، یک طرح دامداری با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در نگین‌شهر شهرستان آزادشهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در مراسم افتتاحیه این پروژه که سید رسول حسینی فرماندار، ملک حسینی معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان، سرپرست مدیریت جهادکشاورزی آزادشهر و جمعی از مسوولین و کارشناسان ادارات شهرستان حضور داشتند، دامداری ۵۴۰ رأسی دام سبک دامدار محمد نعیمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم و در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر رجایی و باهنر اظهار داشت: برای اجرای این پروژه، ۱۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته که حدود ۶ میلیارد ریال آن، از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و با بهره پایین پرداخت شده است.
وی افزود: علاوه بر این پروژه ؛ 3 پروژه دیگر در قالب تسهیلاتی جهادکشاورزی در این ایام به بهره برداری رسیده است که برای اجرای این 4 پروژه که 3 مورد در زمینه دامداری و 1 مورد کارگاه بسته بندی خشکبار؛ حبوبات و برنج است که در مجموع حدود 3 میلیارد و 300 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که حدود 1 میلیارد و 400 میلیون تومان به صورت تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.
فرماندار در اررتباط با اشتغال ایجاد شده این طرح ها گفت: در مجموع 4 پروژه جهادکشاورزی شهرستان آزادشهر برای 17 نفر یه صورت مستقین اشتغال ایجاد کرده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 259
  • کد خبر : 65109