عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امسال در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی می شود

معاونت قوه قضاییه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور:

امسال در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی می شود

امسال در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی می شود

دکتر عباس مسجدی آرانی معاونت قوه قضاییه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در کلاله اعلام کرد: امسال برای عدالت در دسترسی خدمات، در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;دکتر عباس مسجدی آرانی معاونت قوه قضاییه و رییس سازمان پزشک قانونی کشور که بمهراه هیئت همراه و رییس دادگستری استان گلستان، مدیر کل پزشک قانونی استان و سایر مسئلین استانی جهت تقدیر از خیرین و  افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان کلاله به ان شهرستان سفر کرده بود، در گفتگویی با بیان این مطلب گفت:برای عدالت در دسترسی خدمات امسال در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی خواهد شد.

دکتر عباس مسجدی آرانی افزود: ما هم اکنون برای ارائه خدمات در 150 شهرستان نیاز به پزشکی قانونی داریم که با تأکیدات رئیس قوه قضائیه از محل اعتبارت خود قوه به صورت اورژانسی تلاش می کنیم این 49 مرکز به صورت اورژانسی تا پایان سال راه اندازی گررد.
وی  پس از بازدید از ساختمان احداثی پزشکی قانونی کلاله گفت: برای نخستین بار در کشور اینگونه مشارکت خیرین را در احداث بنا برای ارائه خدمت به مردم داشته ایم که ضمن تشکر از خیرین کلاله ای برنامه تعمیم این اقدام خوب را برای سایر نقاط هم خواهیم داشت.
رییس پزشکی قانونی کشور در ادامه گفت: پزشکی قانونی سال گذشته دو نیم میلیون مورد ارائه خدمت به مراجعین داشته که در مقایسه با سال قبلش 30 درصد رشد را نشان می دهد.

امسال در 59 شهرستان مرکز پزشکی قانونی راه اندازی می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 361
  • کد خبر : 65275