عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 93 درصد مردم شهرستان کلاله اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند

فرماندار و رییس شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان کلاله :

بیش از 93 درصد مردم شهرستان کلاله اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند

بیش از 93 درصد مردم شهرستان کلاله اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند

 

علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در گفتگویی گفت:تاکنون 93/7 درصد مردم شهرستان کلاله اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله،علی اصغر بیانی فرماندار و رییس شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان کلاله در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: اعتبار کارت‌های ملی قدیمی از تاریخ یکم خردادماه ۹۸ به پایان رسیده و ارائه هرگونه خدمات در ادارات و بانک ها تنها با ارائه کارت ملی هوشمند انجام می‌گیرد.
بیانی اظهار داشت: 85 هزار و 301نفر در شهرستان کلاله واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند می‌باشند.
نماینده عالی دولت در کلاله افزود:تاکنون 79 هزار و 962 نفر برای دریافت کار ملی هوشمند در شهرستان اقدام کردند که کارت93/7 درصد این افراد صادر و تحویل داده شده است‌.
بیانی همچنین گفت:تعداد پنج هزارو 339 نفر (۶/۳ درصد) هم برای ثبت نام و دریافت کار ملی هوشمند هیچ گونه اقدامی انجام نداده و به دفاتر پیشخوان مراجعه نکرده‌اند‌‌.
وی ضمن بیان اینکه شهروندان واجد شرایط جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند در اسرع وقت اقدام کنند،افزود:3 ایستگاه دفتر پیشخوان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند و ارائه خدمات به شهروندان در کلاله فعال هستند.
فرماندار کلاله در پایان خاطرنشان کرد:ارائه خدمات به شهروندانی که با وجود ثبت نام کارت آنان صادر نشده با ارائه رسید و کد رهگیری 10 رقمی ممهور به مهر ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان صورت می‌گیرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 65432