عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است

فرماندار شهرستان ترکمن:

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است

 فرماندار شهرستان ترکمن گفت: هدف از بزرگداشت ایام دفاع مقدس، تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان دوران پرافتخار دفاع مقدس و بسط و گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار  صبح امروز چهارشنبه 20 شهریور در جلسه هماهنگی دفاع مقدس که در محل فرمانداری برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از اهدافی که در این ایام دنبال می شود تجلیل و قدردانی از تلاشگران عرصه دفاع مقدس و ایثارگری ها و جان فشانی های آنها است و آنچه در دل این هدف دنبال می شود، بسط و گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است.
 وی اظهار کرد: فلسفه دفاع مقدس را بایستی برای جوانان و نوجوانان امروز که ایام دفاع مقدس را ندیده‌اند بازگو کنیم و با نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس، برای آیندگان تداعی کنیم که برای کشور باید تلاش  و جانفشانی و ایثار کرد تا بتوانیم قله های افتخار را فتح کنیم.
هیوه چی پیشرفت کشور در حوزه های مختلف دفاعی، فناوری، علم و دانش و غیره را بعد از چهار دهه، ماحصل دفاع مقدس دانست و تاکید کرد اینها باید برای عزیزان نوجوان و جوان بازگو شود تا بتوانیم فرهنگ سازی کنیم.
 وی در ادامه تاکید کرد: ارگان های فرهنگی با استفاده از تخصص خود بایستی تلاش کنند این فرهنگ را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه سازی کنند و سایر دستگاه‌ها در حوزه تخصصی خود دفاع مقدس را تعریف کنند و ادارات باید جامعه هدف خود را بهتر ببینند.
فرماندار در خصوص آموزش و پرورش افزود: فلسفه هفته دفاع مقدس بایستی برای دانش‌آموزان که آینده سازان این مملکت هستند بازگو شود.
 وی در پایان افزود: برگزاری میز خدمت، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان، زنگ مقاومت، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان و ... از جمله برنامه های این ایام در شهرستان ترکمن است.

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است

 

هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری است 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .