عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 18500 دانش آموزی آزادشهری اول مهرماه در 141 مدرسه بهار تعلیم و تربیت را جشن می گیرند

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

18500 دانش آموزی آزادشهری اول مهرماه در 141 مدرسه بهار تعلیم و تربیت را جشن می گیرند

18500 دانش آموزی آزادشهری اول مهرماه در 141 مدرسه بهار تعلیم و تربیت را جشن می گیرند

 فرماندار شهرستان آزادشهر در خصوص جشن بازگشایی مدارس گفت: 18500 دانش آموز دختر و پسر آزادشهری اول مهرماه در 141 مدرسه آغاز زندگی تحصیلی خود را با مراسمات ویژه بازگشایی مدارس و همچنین هفته دفاع مقدس جشن خواهند گرفت.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز حسینی فرماندار در مصاحبه با خبرنگاه صدا و سیما با بیان این خبر گفت: با هماهنگی شورای آموزش و پرورش و با محوریت اداره آموزش و پرورش شهرستان برنامه های خوبی برای بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.
حسینی افزود: تعمیر و بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده و آماده سازی محیطی آنها با همکاری دهیاری ها و شهرداری ها در حال انجام و 1 مهرماه مدارس آماده میزبانی دانش آموزان عزیز شهرستان آزادشهر می باشد.
فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در پایان گفت: تعداد دانش اموزان ورودی به مدارس شهرستان به نسبت سال قبل 12500 نفر افزایش داشته است.
لازم به ذکر است جشن بازگشایی دانش آموزان پایه های ویش دبستانی و اول در 31 شهریورماه و جشن بازگشایی دانش آموزان سایر پایه های تحصیلی اول مهرماه به صورت متمرکز در کل شهرستان ازادشهر برگزار می شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 356
  • کد خبر : 65552