عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 38 پرونده تخلف در کلاله طی یک ماه گذشته به تعزیرات حکومتی معرفی شد

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان کلاله:

38 پرونده تخلف در کلاله طی یک ماه گذشته به تعزیرات حکومتی معرفی شد

38 پرونده تخلف در کلاله طی یک ماه گذشته به تعزیرات حکومتی معرفی شد

فرماندار شهرستان کلاله در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اعلام این خبر گفت:۳۸پرونده تخلف طی یکماهه گذشته در شهرستان‌کلاله تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت پرداخت جریمه و اقدام معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله;علی اصغر بیانی فرماندار شهرستان کلاله در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان که با حضور اعضا جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید با بیان این مطلب گفت:طی یک‌ماهه گذشته ۲۵۶ مورد بازدید توسط تیم تنظیم بازار کلاله در سطح بازار شهرستان صورت گرفت.
وی افزود:در این بازدید ها ۳۸ پرونده تخلف با مبلغ 125 میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی جهت پرداخت جریمه معرفی شدند.
فرماندار کلاله تصریح کرد:عمده تخلفات ثبت شده توسط بازرسان، گرانفروشی،کم فروشی، خرید و واگذاری کالا بر خلاف ضوابط و عدم رعایت دستوالعمل های بهداشتی بوده است.
فرماندار کلاله در ادامه به دستورالعمل هیات دولت در خصوص تامین کالا های اساسی هیئت های مذهبی و مساجد اشاره کرد و گفت: تاکنون میزان ۳ تن شکر توزیع و در اختیار هیئت های مذهبی قرار گرفته و روغن از امروز در صورت نیاز توزیع خواهد شد.
وی در پایان با توجه به در پیش بودن شروع سال تحصیلی جدید از تعزیرات حکومتی خواستار شد بازدید های مستمری برای نظارت بر قیمت ها در این ایام داشته باشند.



ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 368
  • کد خبر : 65575