عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدارمرکزی و دیگر اعضای این شورا بعد‌ازظهر یکشنبه (24 شهریور) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه با تأکید بر اهمیت موضوعات ترافیکی و کاهش نارضایتی‌ها در این حوزه، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار گرفته‌ایم،  مواردی چون رفع موانع و خودروهای پارک شده در خیابان‌ها خصوصا در مقابل مدارس و مراکز آموزشی، رفع سد معبر در پیاده‌روها، رنگ آمیزی و خط‌کشی معابر در نزدیکی مدارس و سایر مسائل ترافیکی باید در اولویت امور قرار گیرد تا شهروندان و دانش‌آموزان با کمترین مشکلات در این خصوص مواجه شوند.

فرماندار گالیکش گفت: هنر مدیریت در این است که با کمترین اعتبار و هزینه در صدد رفع مشکلات گام بردارد و در شرایط اقتصادی موجود این مهم از مطالبات عمومی جامعه است.

وی افزود: شهرداری‌ها از هزینه‌های اضافی و پر زرق و برق در سطح شهرها خودداری نمایند و حتی الامکان در جهت عملیاتی شدن اقداماتی نظیر بهبود وضعیت تابلوهای نصب شده، نصب سرعت‌گیرهای درون شهری و برون شهری، خط‌کشی معابر و بکارگیری علائم و موارد هشدار دهنده در مناطق پر تراکم دانش‌آموزی که رضایتمندی شهروندان، بازاریان و رانندگان را نتیجه خواهد داد، دوچندان تلاش کنند.

مایلی خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی چراغ راهنمایی در چهارراه شریعتی و مقابل بانک ملی گالیکش، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که طبق مصوبات قبلی این شورا، شهرداری مکلف به اجرای آن شده است، بنابراین انتظار است در اسرع وقت این مهم نیز تحقق یابد.

 

چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد


چهارمین جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 378
  • کد خبر : 65612