عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرداری آزادشهر واگذار می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرداری آزادشهر واگذار می شود

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان آزادشهر به منظور تکمیل و بهره برداری هر چه سریعتر طی یک توافق چندجانبه به شهرداری آزادشهر واگذار می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در دیدار با نصرالله کشیری معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: اتمام پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر آزادشهر می تواند در جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری این شهر نقش مؤثری داشته باشد.
وی افزود: عدم تمکن مالی و کندی پیشرفت چندساله این پروژه فرهنگی یکی از گلایه های به حق مردم فرهنگ دوست شهرستان آزادشهر می باشد که باید نسبت به اتمام هر چه سریعتر این پروژه با هر روشی اقدام تا مردم شریف شهرستان بتوانند از این مجتمع چندمنظوره استفاده بهینه داشته باشند.
حسینی فرماندار از آمادگی شهرداری آزادشهر برای مشارکت در این پروژه برای اتمام آن خبر داد و افزود: با توجه به اینکه یکی از تکالیف مجموعه شهرداری ها در کشور انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و برای این منظور بودجه ای مجزا دارند شهرداری آزادشهر با انجام یک توافق چندجانبه به این پروژه ورود خواهد کرد و نسبت به تسریع در اتمام این مجموعه اقدام مفید و موثر انجام خواهد داد.
گفتنی است: این پروژه از سال 1390 کلنگ زنی شده است که تا کنون به دلیل کمبود بودجه مالی نیمه تمام مانده است و با توجه به اعتبارات عمرانی دولتی، امکان تکمیل و بهره برداری از پروژه توسط دولت نیست و لذا می بایست به بخش خصوصی واگذار یا به صورت مشارکتی ساخته شود.
 
لازم به ذکر است این دیدار صبح امروز در محل دفتر کار فرماندار برگزار شد که اصغر منصوری شهردار آزادشهر و طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 333
  • کد خبر : 65640