عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یکی از اصلی ترین مباحث شورای ترافیک ساماندهی سرویس مدارس در سطح شهر است

فرماندار شهرستان آزادشهر؛

یکی از اصلی ترین مباحث شورای ترافیک ساماندهی سرویس مدارس در سطح شهر است

 فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: ساماندهی سرویس های مدارس با همکاری مشترک آموزش و پرورش، شهرداری ها و پلیس راهور با حساسیت و دقت زیاد انجام شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار در جلسه شورای ترافیک که صبح امروز 25 شهریورماه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: یکی از مباحث و تکالیف مجموعه شورای ترافیک در بازگشایی مدارس ساماندهی سرویس مدارس است که باید توسط دستگاه های اجرایی متولی با حساسیت و دقت انجام تا مشکلی برای دانش آموزان و خللی برای شروع فعالیت مدارس ایجاد نشود.
حسینی فرماندار در ادامه ضمن گلایه از عدم اجرای برخی از مصوبات شورای ترافیک توسط اعضا گفت: هر مصوبه ای که توسط اعضای شورا اجرایی نشود همان مصوبه به همراه یک نامه عدم اجرا برای مدیر استانی دستگاه مربوطه ارسال و خواستار توضیح برای عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک خواهیم شد.
وی افزود؛ طبق دستورالعمل استانی هر گونه استگاه مسافربری در شعاع 150 متری میادین ممنوع است که شهرداری آزادشهر موظف است ظرف مدت یک ماه این مصوبه را عملیاتی و میدان جمهوری را از وجود ایستگاه ماشین های سبک و سنگین پاکسازی کند.
حسینی در ادامه از بخشداران و شهرداران خواست حداکثر همکاری و تعامل ممکن با آموزش و پرورش و مدارس برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس در اول مهرماه داشته باشند.
 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 399
  • کد خبر : 65641