عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

جلسه احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه  احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد

با حضور چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، بیانی فرماندار شهرستان کلاله، چوبداری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان، جلسه احزاب، گروه ها و فعالین سیاسی شهرستان در فرمانداری کلاله برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری;چراغعلی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت:مردم با اصلاح طلب و اصولگرا بودن مسئولین کاری ندارند، بلکه برای آنان کار مسئول و مسئولیت پذیری مهم می باشد‌.
وی افزود:ما باید با عملکرد شایسته و ابزار رسانه ضمن اطلاع رسانی به مردم امید را در جامعه تقویت نماییم.
چراغعلی با بیان اینکه همه ی ما بر کشتی نظام سوار هستیم؛ گفت:با تضعیف جناح خاص در عمل به نظام ضربه وارد خواهد شد و عوارض آن همه را مبتلا خواهد کرد.
معاون سیاسی استاندار در پایان تصریح کرد:بدون تردید میتوان با کمک، همفکری و مشارکت تشکل های سیاسی و... در راستای منافع و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی که همانا پیشرفت و اقتدار ملت است، قدم های مثبتی برداشت.
بیانی فرماندار شهرستان کلاله هم در ادامه جلسه گفت:‌هدف از برگزاری اینگونه نشست ها، همفکری جهت انجام بهتر امور بوده و انتظار داریم همه در کنار هم در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنیم.
چوبداری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری هم در این جلسه گفت:با عنایت به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای در اقتدار نظام و همچنین مایوس نمودن دشمنان بسیار موثر می باشد.
لازم به ذکر است؛ فعالین سیاسی شهرستان در فضایی دوستانه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و خواستار تداوم این جلسات و استفاده از ظرفیت احزاب در مسائل اجرایی و سیاسی شهرستان شدند.

جلسه  احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه  احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد

جلسه  احزاب، گروهها و فعالین سیاسی شهرستان کلاله برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 370
  • کد خبر : 65685