عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام فرماندار شهرستان گرگان به مناسبت هفته دفاع مقدس


پیام فرماندار شهرستان گرگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام فرماندار شهرستان گرگان به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، "مهندس حمیدی" فرماندار مرکز استان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است : 
هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای بیان رشادت ها و پایمردی های امت اسلام و ایستادگی ملتی است که با دست خالی در برابر تمامی استکبار و  اذنابش ایستاد .
۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی است. شروع جنگ ۸ ساله و دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، حماسه بزرگ ملتی است که افتخار ایران و همه آزادگان جهان است.
در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام از خودگذشتگی، ایثار و شهادت را به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی، زمینه ساز دفاع مقدسی شدند که برای همیشه در تاریخ جاودانه شد.
در اولین سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) هنگامی که همه ترفندهای عملیات روانی ، نبرد آشکار گروههای منافق و ضد انقلاب و تجاوزهای مرزی و ترورها و ... نتوانست خللی در اراده آهنین مردم سلحشور ایران اسلامی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی وارد کند،استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار تمامی توان خود را در پشت سر صدام جنایتکار قرار دادند  تا ایران اسلامی برای همیشه از جغرافیای منطقه محو شود ،اما با امدادهای الهی ،تدابیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی نیروهای مسلح و آحاد مردم قهرمان ایران اسلامی نه تنها اهداف پلید شیطان بزرگ و همراهانش محقق نشد، بلکه ملت سلحشور ایران بالنده تر از پیش راه عزت و افتخار را در صیانت از ارزشهای متعالی الهی در پیش گرفت که امروز ثمره شیرین این جهاد مقدس در تمامی منطقه خاورمیانه و آفریقا  و بلکه در جهان به عیان و آشکار هویداست.
در هفته گرامیداشت دفاع  مقدس یاد و خاطره امام عزیز را پاس داشته و به روان پاک امام شهیدان و همه شهدای والامقام نبرد مقدس درود می فرستیم و در مقابل جانبازان ،آزادگان ،رزمندگان و خانواده معزز شهداء و ایثارگران سر تعظیم فرود آورده و دوام توفیق و تندرستی رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت االله العظمی امام خامنه ای را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمائیم.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 65823