عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آزادشهر برگزار شد

با حضور فرماندار و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان؛

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آزادشهر برگزار شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آزادشهر برگزار شد

 فرماندار آزادشهر گفت: تولیدکنندگان به عنوان یکی از مهم ترین اهرم های دولت در مقابله با تحریم های ظالمانه دنیای استکبار در جنگ اقتصادی نقشی بی بدیل ایفا خواهند کرد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ سید رسول حسینی ظهر امروز دوشنبه 1 مهرماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تشریح اهمیت فعالیت تولیدکنندگان گفت؛ بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در سال رونق تولید باید همه حمایت ها و پشتیبانی های لازم از تولیدگنندگان داخلی برای افزایش تولید اشتغال به کار گرفته شود تا بتوانیم در جنگ نا برابر اقنصادی در مقابل دنیای استکبار قد علم کرده و برای سربلندی نظام و انقلاب قدمی مفید و موثر برداریم.
حسینی از تولیدکنندگان درخواست نمود تولیدات خود را بر اساس نیازهای های مشتری و نیاز بازار وفق دهند و بر کیفیت همراه با کمیت حساسیت دوچندان داشته باشند تا خریداران هم به خرید محصول با کیفیت داخلی ترغیب شوند.
در ادامه محمد صلبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تشریح ماموریت مجموعه بهداشت و درمان گفت: بر اساس دستورالمعل وزارت بهداشت و درمان هر گونه حمایتی که تولیدکنندکان نیازداشته باشند با لحاظ موارد قانونی انجام خواهیم داد و خود را در کنار اصحاب صنعت برای رشد و بالندگی این مجموعه قرار خواهیم داد.
در ادامه تولیدکنندگان و مدیران عامل چند واحد صنعتی در بیاناتی مشکلات و نیازمندی های خود را با مسیولین حاضر در جلسه در میان گذاشتند.
 لازه به ذکر است در این جلسه ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رییس دادگستری و دادستان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور داشتند.

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 314
  • کد خبر : 65883