عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر،فرصت مهم برای توسعه و رونق گردشگری منطقه است

فرماندار شهرستان آق قلا:

بهره برداری از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر،فرصت مهم برای توسعه و رونق گردشگری منطقه است

بهره برداری از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر،فرصت مهم برای توسعه و رونق گردشگری منطقه است

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:بهره برداری از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر،فرصت مهم برای توسعه و رونق گردشگری منطقه است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امیر شیر توماج"در بازدید از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر که عصر روز شنبه ششم مهر ماه صورت گرفت اظهار کرد: معرفی قابلیت ها و بهره گیری از ظرفیت های گردشگری شهرستان می تواند فرصت های جدید را فراروی صنعت گردشگری بگشاید.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به سیاستهای حمایتی دولت "تدبیر و امید" از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و توریسم، افزود: ارائه بستر مناسب و زیرساخت های لازم،اعطای تسهیلات و تسهیل در صدور مجوزهای لازم از جمله مزایایی است که دولت دوازدهم برای حمایت از صنعت گردشگری قائل است.

وی توسعه صنعت گردشگری در شهرستان را یکی از عوامل ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد و معرفی توانمندی ها و داشته های فرهنگی شهرستان آق قلا بیان کرد و گفت:صنعت گردشگری بدون آلایندگی است و هویت فرهنگی را زنده نگه می دارد و با سرمایه های اندک می توان فضای با نشاط و درآمد مناسب برای جامعه بومی هر منطقه شهری و روستایی ایجاد کرد.

لازم به ذکر است همزمان با سفر کاروان "تدبیر و امید" به استان گلستان، با حضور وزیر جهاد کشاورزی،عملیات اجرایی دو پروژه مهم آبی و خاکی "شرکت تعاونی شادی مهر" آغاز شده است.

شرکت تعاونی شادی مهر، قریب 1350 هکتار از اراضی شهرستان آق قلا را تحت پوشش محصولات کشاورزی قرار داده است،این شرکت دارای 70 هکتار آب بندان بوده که عملیات لایروبی و مرمت آن با اعتبار 60 میلیارد ریال به اتمام رسیده است،در حوزه تسطیح،تجهیز و نوسازی اراضی تحت پوشش آن نیز 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از پروژه شرکت تعاونی شادی مهر،فرصت مهم برای توسعه و رونق گردشگری منطقه است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 506
  • کد خبر : 66081