عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش برگزار شد

به ریاست فرماندار؛

جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش به ریاست فرماندار با محوریت بررسی مسائل ومشکلات حوزه کشاورزی شهرستان، پیش‌ از ظهر یکشنبه (7مهر) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار کرد: شهرستان گالیکش در زمینه کشاورزی و دامداری از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که با برنامه‌ریزی و رفع مشکلات پیش‌‌روی کشاورزان و بهره‌برداران این حوزه، می‌توان گام‌های مؤثری در راستای توسعه بخش کشاورزی برداشت.

مایلی عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری گردیده است، تبیین سیاست‌های درست و حمایت از کشاورزان و رفع مشکلات آنان، تحقق شعار سال و افزایش تولید در سطح شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به سیل اخیر گلستان و خسارت‌های وارد شده به کشاورزان شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درآمد بخش قابل‌توجهی از مردم شهرستان از راه کشاورزی می‌باشد و سیل اخیر خسارات‌ زیادی به کشاورزان عزیز وارد نمود، دستگاه‌های ذیربط در تسهیل هرچه بیشتر امور در جهت جبران خسارات و حمایت از کشاورزان شهرستان تلاش نمایند.


جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 421
  • کد خبر : 66105