عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد

صبح امروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان:

ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد

ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد

با حضور "امیر شیر توماج" فرماندار، "حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی" مشاور استاندار در امور اهل سنت استان و امام جمعه شهر آق قلا، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان، مدیران دستگاههای اجرایی، خیرین منطقه و اقشار مختلف مردم، ششمین مرکز نیکوکاری صبح امروز شنبه 13 مهر ماه، در شهر آق قلا افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، این مرکز نیکوکاری با نام "قلک مهر صحرا" و با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم ‌رهبری در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، رفع فقر و محرومیت و مردمی شدن حمایت های اجتماعی نیازمندان و شناسایی نیازمندان واقعی در شهر آق قلا با حضور مسئولین افتتاح گردید.

"امیر شیر توماج"در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا،امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول بیان کرد که زمینه ساز رشد و توسعه جامعه هستند و از تلاشهای شبانه روزی سبزجامگان و نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت شهرستان مرزی آق قلا تشکر و قدردانی بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن اشاره به وقع سیلاب در گلستان،از تحت پوشش قرار دادن 6 هزار و 300 خانوار توسط نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و افزود:چهار هزار خانوار مناطق سیل زده و دو هزار و 300 خانواده از محل تبصره 14 تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار گرفته و از کمک های دولت بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری امور به خود مردم از کارهای مطلوب است،اظهار کرد:مراکز نیکوکاری می تواند بستری برای ارائه مشارکت مردم در امور خیر باشد،این مرکز در راستای توانمند سازی افراد نیازمند،ایتام و کسانی که در قرآن کریم سفارش شده فعالیت خود را در شهرستان آق قلا آغاز کرده است و در واقع پایگاهی خواهد بود که به وسیله آن بتوانیم به کسانی که واقعا نیازمند هستند کمک نمائیم.

"توماج"به ظرفیت بسیار خوب خیرین شهرستان آق قلا در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: شهرستان آق قلا در حوزه خیرین مدرسه ساز و همچنین خیرین سلامت در سطوح ملی و استانی،زبانزد خاص و عام است و تشکیل مجمع خیرین اجتماعی در کنار مراکز نیکوکاری به مسئولین کمک خواهد کرد تا بتوانیم به اهدافی که وظیفه انسانی و دینی ماست برسیم و قدمی در راستای کاهش آلام مردم و کمک به نیازمندان جامعه برداریم.

ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد

 

ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد

 

ششمین مرکز نیکوکاری "قلک مهر صحرا" در شهر آق قلا افتتاح شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 372
  • کد خبر : 66344