عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هر نوع کالای موجود در انبارها که ثبت سامانه نشده باشد قاچاق محسوب می شود

فرماندار گرگان:

هر نوع کالای موجود در انبارها که ثبت سامانه نشده باشد قاچاق محسوب می شود

هر نوع کالای موجود در انبارها که ثبت سامانه نشده باشد قاچاق محسوب می شود

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با گرامیداشت هفته ناجا گفت:  در شش ماه نخست سال تعداد 250 فقره پرونده  تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند که برای 240پرونده صدور رای ومختومه شده است.
مهندس حمیدی در خصوص نقش اصناف در کنترل قیمت ها گفت: متاسفانه نقش اصناف که کنترل و خود نظارتی در بازار می باشد کمرنگ بوده و نیاز است اداره کل صنعت ، معدن و تجارت بر این مهم نظارت بیشتر داشته باشد.
وی خواستار شناسنامه دار شدن کالاها از سوی دستگاه های متولی شد و گفت: یکی از راههای کنترل و تجارت بر ورود کالای قاچاق شناسنامه دار کردن آنها می باشد.
محمد حمیدی افزود:82 انبار فعال در شهرستان گرگان وجود دارد و کالاهای وارده و صادره را ثبت میکنند که باتوجه به تعدادواحدهای صنفی این تعداد بسیار کم است وبایداینگونه انبارهاافزایش یابد و هرگونه کالایی که در انباری موجود بوده و بدون رسید و حواله باشد به عنوان کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.
فرماندار گرگان یاد آور شد: امروزه آسیب های فضای مجازی روز به روز به رونق و تولید خدشه وارد کرده تا جایی که هر فردی بدون هیچ قاعده، قانون و نظارتی کالاهایی را به فروش می رساند که بعضا مشکلات عدیده ای را برای خریداران بوجود آورده و نیاز است عواقب این فروشگاههای اینترنتی بدون ضابطه، آگاه سازی  و اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد.
مهندس حمیدی در ادامه با اشاره به اولویت شهرستان در زمینه کشاورزی گفت: دستگاه های نظارتی باید در زمان کاشت محصولات که بعضا نیاز کشاورزان به کود و بذر با کیفیت می باشد نیاز است نظارت کامل را داشته باشند .

هر نوع کالای موجود در انبارها که ثبت سامانه نشده باشد قاچاق محسوب می شود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 325
  • کد خبر : 66347