عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه: حمایت از سرمایه‌گذاران دربخش‌های مختلف از اولویت‌های این فرمانداری است


فرماندار ویژه: حمایت از سرمایه‌گذاران دربخش‌های مختلف از اولویت‌های این فرمانداری است

فرماندار ویژه: حمایت از سرمایه‌گذاران دربخش‌های مختلف از اولویت‌های این فرمانداری است

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست با سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس، حمایت از سرمایه‌گذاران دربخش‌های مختلف را از اولویت‌های این فرمانداری ذکر کرد و گفت: اتاق حمایت از سرمایه‌گذاری نیز در فرمانداری زیر نظر معاون اقتصادی تشکیل شده و درخدمت فعالان اقتصادی است.
مهندس عبدالقدیر کریمی همچنین بوم‌گردی روستایی را از ظرفیت‌های خوب برای توسعه گردشگری و جذب مسافر و توریست در گنبدکاووس ذکر و برلزوم تلاش و همکاری همه مدیران شهرستان برای توسعه این بخش تاکید کرد.
وی اضافه کرد: براساس تصمیم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برای سرمایه‌گذارانی که قصد احداث هتل در این شهر را داشته باشند، پروانه ساختمانی با ۲۰ درصد فضای تجاری رایگان صادر می‌شود. مریم آق‌آتابای رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت که در یک سال گذشته ۳۷ سرمایه‌گذار آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری شهرستان اعلام کردند که تا الان برای ۱۶ نفر آنها موافقت اصولی صادر شده است.
 دراین جلسه برخی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری گنبدکاووس نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که همکاری بیشتر اداره برق در اعمال تعرفه ویژه واحدهای گردشگری و رفع حریم شبکه برق برای برخی واحدهای پذیرایی، تسریع در روند صدور مجوز و پرداخت تسهیلات مورد نیاز و همچنین پیگیری پرداخت یارانه به طرح‌های گردشگری بخشی از خواسته‌های آنان بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 321
  • کد خبر : 66402