عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش‌های زیست محیطی گام نخست مدیریت پسماند است

معاون فرماندار گمیشان:

آموزش‌های زیست محیطی گام نخست مدیریت پسماند است

آموزش‌های زیست محیطی گام نخست مدیریت پسماند است
معاون فرماندار گمیشان گفت: نخستین گام برای مدیریت پسماند و زباله زدایی از محیط زیست، آموزش‌های مکرر بخش‌های مختلف جامعه است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، سید علیرضا حسینی در دومین کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گمیشان افزود: شهرداران به عنوان متولیان مدیریت شهری در جمع آوری و دفن زباله ها وظیفه اصلی را بر عهده دارند و سایر دستگاه‌های مسئول نیز در این مسیر باید همکاری لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: عدم دفن اصولی زباله ها تبعات بسیار جدی در سلامت جامعه و مباحث اجتماعی دارد و اداره کل محیط زیست گمیشان نیز به عنوان مسئول حفظ محیط زیست و دبیر این کارگروه باید بر عملکرد شهرستان در این بخش نظارت دقیق و در اجرایی شدن مصوبات این کارگروه بطور جدی اهتمام داشته باشد.
در ادامه این جلسه طیبی بخشدار مرکزی در گزارشی جداگانه نمایی از وضعیت طرح جمع آوری و دفن پسماندهای روستایی و شهری و مشکلات و مسائل مربوطه را ارائه کرد.
دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان در سال جاری به ریاست معاون فرماندار و با حضور رئیس محیط زیست، بخشداران، شهردار سیمین شهر و سایر اعضا کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.
آموزش‌های زیست محیطی گام نخست مدیریت پسماند است

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 327
  • کد خبر : 66415