عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران به منظور هماهنگی در جهت قطع گاز در تعدادی از شهرها و روستاهای شهرستان گرگان در مدت 48 ساعت از روز پنجشنبه برگزار شد.
فرماندار گرگان در این جلسه گفت: با توجه به سیل در عید سال 98 که منجر به تخریب نقاطی از خطوط انتقال گاز به استان و به تبع آن در شهرستان گرگان گردیده نیاز است هماهنگی لازم در جهت اطلاع رسانی به مردم شهر و روستا صورت گیرد.

وی افزود: از ساعت 21 روز پنجشنبه گاز تعداد 21522 مشترک در  تعدادی از شهرها و روستاهای شهرستان قطع خواهد شد .
مهندس حمیدی گفت: شهرهای سرخنکلاته،جلین و قرق و روستاهای بلبل تپه ،جهان آباد سفلی و جهان آباد علیا ،گناره ،جهانتیغ، تقی آباد ،والش آباد ، حسین آباد ملک،میان آباد ، جعفرآباد،گوزن فارس،تقرتپه ، چنارقشلاق ،نظر آباد،قلی آباد،تیمورآباد، نوده ملک، کماسی،رستمکلاته، آلوکلاته، رستمکلاته،فوجرد،کمال اباد،اتراچال، معصوم آباد،چهارچنار، سلطان آباد، چوپلانی، مرزنکلاته، نوده شریف، علی آباد کنارشهر، میرمحله ،تورنگ تپه، شمس آباد، درویش آباد، سیاهتلو، توسکستان، خیرات، دودانگه، اصفهانکلاته ،آهنگرمحله، قرن آباد، جلین سفلی و اسلام آباد از شهر ها و روستاهایی هستند که گاز آنها قطع خواهد شد .
فرماندار گرگان یاد آور شد: به تمام واحدهای تولیدی از سنوات قبل در خصوص قطعی گاز در برخی از فصول اطلاع رسانی لازم جهت ذخیره سوخت از طرف شرکت پخش فرآورده های نفتی صورت گرفته است و در حوزه کشاورزی نیز به جهت سوخت جایگزین به کارخانه های شالیکوبی ، مرغداری ها و گلخانه ها اطلاع رسانی لازم  از سو اداره جهاد وکشاورزی انجام شده است.
مهندس حمیدی در ادامه ازمردم شریف شهرها و روستاهایی که گاز آنان قطع خواهد شد خواست با فراهم آوردن تمهیدات لازم در مدت 48 ساعته در زمان قطعی گاز همکاری لازم را با شرکت گاز داشته باشند.

 

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان گرگان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 66555