عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

معاون فرماندار گمیشان:

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

 معاون فرماندار شهرستان گمیشان گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در شهرستان علاوه بر پیگیری مطالبات مردمی باید به دنبال همگرایی باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان؛ سید علیرضا حسینی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان گمیشان افزود: رسانه ها در خلاء حضور احزاب، مطالبه‌گری جامعه را بر دوش می کشند و می توانند وحدت موجود بین جامعه را بیش از پیش تقویت کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه و فضای مجازی در هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات پیش رو اذعان کرد: با توجه به تحریم های انجام گرفته از سوی دشمنان و تبلیغات بر عدم شرکت در انتخابات، وظیفه داریم با اتحاد و همدلی با حضور هرچه با شکوهتر در این انتخابات نقشه های آنان نقش برآب کنیم.

حسینی ادامه داد: 30 کانال فضای مجازی در شهرستان فعال هستند که باید ضمن نظارت بر عملکرد آنان، از این ظرفیت ارزشمند به نفع برنامه‌های دولت به ویژه در انتخابات سود برد.

 وی با تاکید بر به اینکه اخبار درج شده در کانال ها و فضای مجازی باید موثق باشد، تاکید کرد: فضای مجازی نباید رها شود، در عین حال اهل رسانه با توجه به رسالت خودشان نسبت به درج اخبار موثق و ایجاد امیدواری در جامعه اقدام کنند، چرا که اخبار درج شده در شکل دهی و مهندسی افکار عمومی موثر است.

معاون فرماندار گمیشان ادامه داد: در این شرایط که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به کشور است، اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی وظیفه دارند با انعکاس اخبار مثبت و صحیح در کنار مسئولان امید را در جامعه بیشتر کرده و نگذارند دشمنان از این فضا سوء استفاده کنند.

در پایان این نشست، فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی نسبت به بیان نقطه نظرات و مسائل اجتماعی شهرستان پرداختند.

نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی شهرستان گمیشان با معاون فرماندار شهرستان در محل دفتر فرمانداری شهرستان برگزار و قرار شد هر دو ماه یک بار این جلسه تداوم یابد.

فعالان فضای مجازی در شهرستان به دنبال همگرایی باشد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 394
  • کد خبر : 66624