عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سلامت روانی جامعه محصول خانواده سالم است

معاون فرماندار گمیشان:

سلامت روانی جامعه محصول خانواده سالم است

سلامت روانی جامعه محصول خانواده سالم است

معاون فرماندار شهرستان گمیشان گفت: سلامت روانی جامعه در گرو وجود خانواده‌ هایی است که از رفتار مناسب و روابط سالم اجتماعی برخوردار باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ سید علیرضا حسینی در جلسه کارگروه آموزش خانواده شهرستان گمیشان اظهار کرد: شاه‌ کلید تحکیم بنیان خانواده، آموزش‌های دقیق و کاربردی است و باید برای تقویت کوچکترین واحد اجتماعی در شهرستان دوره های مناسب آموزشی برنامه‌ریزی کرد.
وی ادامه داد: در کارگروه خانواده نیز باید ساماندهی، هماهنگی و هم‌افزایی بین بخشی برای آموزش‌های مختلف و مشاوره خانواده انجام شود و از تمام ظرفیت‌های موجود این بخش چه در شهرستان و چه استان بهره گرفت.
حسینی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی موضوعاتی همچون کمک به اولیا درتربیت صحیح فرزندان با توجه به ضرورت‌ها، رفع یا کاهش مشکلات خانوادگی پس از ازدواج و تشکیل خانواده و اصلاح دیدگاه‌ها و سلیقه‌های اولیاء در تربیت فرزندان وایجاد هماهنگی بین آموزش‌های مدرسه و خانه و تعمیم آموزش های مدرسه در خانه می تواند مد نظر قرار گیرد.
گفتنی است؛ بر اساس هماهنگی به عمل آمده، در 24 مهرماه سال جاری همایش یک روزه با حضور دکتر میرزا با محوریت بهداشت روان و خانواده در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می‌شود.
مخاطبان این دوره آموزشی، مشاوران بانوی ادارات شهرستان، مدیران مدارس متوسطه، بانوان فعال در بخش های غیر دولتی، مربیان پرورشی و بانوان فعال در پایگاه‌های بسیج شهرستان هستند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 66690